Буття Chapter 36 - Українська Біблія. Переклад Огієнко 1962
- 1
- А оце нащадки Ісава, цебто Едома.
- 2
- Ісав узяв жінок своїх з дочок ханаанських, Аду, дочку Елона хіттеянина, та Оголіваму, дочку Ани, дочку Ців'она хівеянина,
- 3
- та Босмат, дочку Ізмаїлову, сестру Невайотову.
- 4
- І породила Ада Ісавові Еліфаза, а Босмат породила Реуїла,
- 5
- а Оголівама породила Суша, і Ялама, і Кораха. Оце сини Ісавові, що були йому народжені в ханаанській землі.
- 6
- І взяв Ісав жінок своїх, і синів своїх, і дочок своїх, і всі душі дому свого, і худобу свою, і все стадо своє, і все своє майно, що набув у ханаанській землі, та й пішов до Краю від обличчя Якова, брата свого,
- 7
- бо маєток їх був більший, щоб пробувати їм разом, і край їх часового замешкання не міг вмістити їх через їхню худобу.
- 8
- І осівся Ісав на горі Сеїр, Ісав він Едом.
- 9
- А оце нащадки Ісава, батька Едому на горі Сеїр.
- 10
- Оце ймення синів Ісавових: Еліфаз, син Ади, жінки Ісавової, Реуїл, син Босмати, Ісавової жінки.
- 11
- А сини Еліфазові були: Теман, Омар, Цефо, і ?атам, і Кеназ.
- 12
- А Тимна була наложниця Еліфаза, Ісавового сина, і породила вона Еліфазові Амалика. Оце сини Ади, Ісавової жінки.
- 13
- А оце сини Реуїлові: Нагат і Зера, Шамма й Мізза. Оце сини Босмати, Ісавової жінки.
- 14
- А оці були сини Оголівами, дочки Ани, дочки Ців'она, Ісавової жінки, і вродила вона Ісаву, Єуша, і Ялама, і Корея.
- 15
- А оце провідники Ісавових синів. Сини Еліфаза, Ісавового перворідного: провідник Теман, провідник Омар, провідник Цефо, провідник Кеназ,
- 16
- провідник Корей, провідник ?атам, провідник Амалик. Оце провідники Еліфаза в краю Едома, оце сини Ади.
- 17
- А оце сини Реуїла, Ісавового сина: провідник Нагат, провідник Зерах, провідник Шамма, провідник Мізза. Оце провідники Реуїлові в краю едомському, оце сини Босмати, Ісавової жінки.
- 18
- А оце сини Оголівами, жінки Ісава: провідник Еуш, провідник Ялам, провідник Корей, оце провідники Оголівами, дочки Ани, Ісавової жінки.
- 19
- Оце сини Ісава, цебто Едома, і оце їхні провідники.
- 20
- Оце сини Сеїра, хореянина, мешканці цієї землі: Лотан і Шовал, і Ців'он, і Ана,
- 21
- і Дішон, і Ецев, і Дішан, оце провідники хореянина, сини Сеїру, краю едомського.
- 22
- А сини Лотана були: Хорі й Гемам, а Лотанова сестра Тимна.
- 23
- А оце сини Шовалові: Алван і Манахат, і Евал, Шефо, і Онам.
- 24
- А ото сини Ців'онові: і Айя, і Ана, той Ана, що знайшов був в пустині гарячі джерела, коли пас осли Ців'она, свого батька.
- 25
- А оце діти Ани: Дішон, і Оголівама, дочка Ани.
- 26
- А оце сини Дішонові: Хемдан, і Ешбан, і Ітран, і Керан.
- 27
- Ото сини Ецера: Білган, і Зааван, і Акан.
- 28
- Оце сини Дішана: Уц і Аран.
- 29
- Оце провідники хореянина: провідник Лотан, провідник Шовал, провідник Ців'он, провідник Ана,
- 30
- провідник Дішон, провідник Ецер, провідник Дішан, оце провідники хореянина за їхніми провідниками в краї Сеїр.
- 31
- А оце царі, що царювали в краю Едома перед царюванням царя в синів Ізраїлевих.
- 32
- І царював в Едомі Бела, син Беора, а ймення його міста Дінгава.
- 33
- І вмер Бела, і зацарював замість нього Йовав, син Зераха з Боцри.
- 34
- І вмер Йовав, і зацарював замість нього Хушам із землі теманіянина.
- 35
- І вмер Хушам, і зацарював замість нього Гадад, син Бедада, що побив мідіян на полі Моава, а ймення його міста Авіт.
- 36
- І вмер Гадад, і зацарював замість нього Самла з Машеку.
- 37
- І вмер Самла, і зацарював замість нього Саул з Реховоту надрічного.
- 38
- І вмер Саул, і зацарював замість нього Баал-Ханан, син Ахборів.
- 39
- І вмер Баал-Ханан, син Ахборів, і зацарював замість нього Гадад, а ім'я його міста Пау, а ім'я його жінки Мегетав'іл, дочка Матреди, дочки Ме-Загава.
- 40
- А оце імена провідників Ісавових за їхніми родами, за місцями їх, їхніми іменами: провідник Тимна, провідник Алва, провідник Етет,
- 41
- провідник Оголівама, провідник Ела, провідник Пінон,
- 42
- провідник Кеназ, провідник Теман, провідник Мівцар,
- 43
- провідник Ма?діїл, провідник Ірам. Оце провідники Едома він же Ісав, батько Едому за їхніми оселями в краї їхнього володіння.
Наш Господь завжди дає вихід навіть там, де його, здавалося б, немає