Iсая Chapter 10 - Українська Біблія. Переклад Огієнко 1962
- 1
- Горе законодавцям несправедливим, та писарям, які пишуть на лихо,
- 2
- щоб від правосуддя усунути бідних, і щоб відняти права від убогих народу Мого, щоб стали вдовиці здобичею їм, і пограбувати сиріт...
- 3
- А що ви чинитимете в день навіщення, і наглої згуби, що прийде здалека, до кого втечете за поміччю, і де позоставите славу свою?
- 4
- Нічого не лишиться тільки зігнутися між полоненими, і попадати між позабиваними... При цьому всьому не відвернувсь Його гнів, і витягнена ще рука Його!...
- 5
- Біда асирійцеві, жезлові гніву Мого, а кий у руках його це пересердя Моє!
- 6
- На люд нечестивий пошлю Я його, про народ Мого гніву йому накажу, щоб набрати здобичі й вчинити грабунок, і щоб потоптати його, як болото на вулицях.
- 7
- Та не так він собі розуміє, а серце його не так мислить, бо в серці його щоб немало народів понищити та погубити!
- 8
- Бо говорить: Хіба мої провідники разом усі не царі?
- 9
- Чи ж Кално не такий, як Кархеміш? Чи ж Хамат не такий, як Арпад? Хіба ж не така Самарія, як Дамаск?
- 10
- Тому що рука моя царства божків досягла, а в них більші боввани, як в Єрусалимі та в Самарії,
- 11
- то хіба не зроблю я так само для Єрусалиму й бовванів його, як зробив я був для Самарії й божків її?
- 12
- І станеться, як доконає ввесь чин Свій Господь на Сіонській горі та в Єрусалимі, то скаже: Навіщу я плоди гордовитости серця царя асирійського та пишноту чванливих очей його!
- 13
- Бо він каже: Вчинив я це міццю своєї руки й своїм розумом, я бо розумний, і відміняю границі народів, а їхній маєток грабую, й як сильний, скидаю пануючих!
- 14
- І досягла, мов кубло те, багатства народів рука моя, й як збирають покинені яйця, я всю землю зібрав, і ніхто не порушив крилом, і дзюбка не відкрив, і не зацвірінькав...
- 15
- Чи буде сокира пишатися понад свого рубача? Чи понад свого пилувальника буде гордитися пилка? Ніби жезло повищує тих, хто його підіймає, ніби підносить кий того, хто не є дерево!
- 16
- Зате Господь, Бог Саваот пошле сухорлявість на ситих його, і під його славою полум'я буде палати, немов би пожар!
- 17
- І Світло Ізраїля стане огнем, а Святий його полум'ям, і запалить воно, й пожере його терня й будяччя його в один день!
- 18
- І славу лісу його й його саду вигубить Він від душі й аж до тіла, і буде, що знидіє він, мов той хворий,
- 19
- і буде останок дерев його лісу такий нечисленний, що й хлопець їх спише!
- 20
- І станеться в день той, останок Ізраїля і врятовані дому Якова не будуть вже більш опиратись на того, хто б'є їх, й обіпруться у правді на Господа, Святого Ізраїлевого.
- 21
- Рештки навернуться, рештки Якова, до Сильного Бога.
- 22
- Бо коли б був народ твій, Ізраїль, як морський пісок, тільки рештки із нього навернуться! Загибіль призначена є, щоб виповнилась справедливість,
- 23
- бо виконає Господь, Бог Саваот постановлену згубу посеред всієї землі.
- 24
- Тому так промовляє Господь, Бог Саваот: Мій народе, мешканче Сіону, не бійсь асирійця! Він палицею тебе вдарить, і кия свого підійме на тебе, як колись на дорозі єгипетській.
- 25
- Бо мало ще, трохи побуде, та й скінчиться лють, і звернеться гнів Мій на знищення їх!
- 26
- І збудить на нього бича Господь Саваот, як уразив був Він Мадіяма при скелі Орев, і кий Його буде на морі, і його Він простягне, як колись на Єгипет!
- 27
- І станеться в день той, з твого рамена тягар його здійметься, а з-над шиї твоєї ярмо його, і через ситість ярмо буде знищене!
- 28
- Він прийде навпроти Айяту, перейде в Мігрон, свої речі складе до Міхмашу.
- 29
- Перейдуть провалля, Гева ночліг нам, затремтіла Рама, утекла Саулова Гів'а.
- 30
- Заголоси ти, о дочко Галліму, послухай, Лаїше, о бідний Анатоте!
- 31
- Мадмена розбіглась, мешканці Гевіму втікають...
- 32
- Ще сьогодні зостанеться він у Нові; своєю рукою грозить горі дочки Сіону, пагірку Єрусалиму.
- 33
- Ось Господь, Бог Саваот відтинає галузки застрашальною силою, і найвищі поставою будуть постинані, а високі будуть понижені.
- 34
- І буде обтята навколо залізом гущавина лісу, і Ліван упаде від Могутнього!
Наш Господь завжди дає вихід навіть там, де його, здавалося б, немає